Effektiv är mitt andra namn...

Igår var jag riktigt effektiv. Först hade vi planeringsadag på skolan och då lyckades jag skriva klart alla IUP:er inför utvecklingssamtalen om två veckor. Effektiv? Ja!
När jag kom hem sen så låg jag inte direkt på latsidan. Nej nej! Först lagade jag mat medan sambon städade och tvättade. (Visst är han bra?!) Sen tog jag tag i en av de värsta sysslorna jag vet, rensa papper. Jag hatar det verkligen. Vet inte riktigt varför för det är ju grymt skönt när allt är i ordning. Men nu är det gjort iaf. Nu kan jag, med gott samvete, vänta ett halvår innan jag rensar nästa gång. =)
Sen skulle ju självklart de där nedrans räkningarna betalas också. Pengar kommer in och sen är de borta lika fort igen. Måste komma på ett sätt att bli rik tror ja... =) Nån som har några förslag på hur det ska gå till förutom att råna en bank?! ;)


Ordning och reda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0