Easyline träning..

Igår var jag med jobbet och körde ett kul träningspass.
Easyline heter det. Det är cirkelträning på maskiner som har vakum som motstånd. Alltså inga direkta tyngder utan ju fortare man gör en rörelse ju tyngre blir motsåndet. Jag tänkte ju att det här är väl inga problem, en enkel match för mig.
Tji fick jag. Shit va tungt det var. Hon som ledde passet var riktigt duktig och peppade en hela tiden. Dessutom körde hon ett intensivpass med oss. Man kör i en minuts intervaller och sedan byter man till nästa maskin eller en mellanuppgift som kan vara allt från situps på boll till kissande hunden... =)

Det var iaf sjukt jobbigt men väldigt roligt att köra tillsammans med sina arbetskamrater. Alla hade träningsvärk idag så träningen tog där den skulle....



"EASY LINE cirkelträning är ett effektivt sätt att träna på, som ger dig snabba resultat på ett kort men intensivt träningspass i grupp med inspirerande instruktör. Du tränar både kondition, styrka, uthållighet och förbränning i stilfulla maskiner. Passar alla."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0