Idag gäller det.

Idag ska jag gå och träna för första gången på x antal veckor...
Under julledigheten behöver man ju inte träna eller hur?! ;)
Nee så idag smäller det. Kör igång med ett härligt danspass.
Och imorgon ska jag testa en ny grej dom har startat md på friskis och svettis gymen. HIT heter det.
Så här skriver friskis om det:

"HIT är vår tuffaste träning, ett pass med hög intensitet och moment från klassik fysträning till hårda intervallpass. Alla dina fysiska kvaliteter utmanas såsom styrka och kondition, spänst, explosivitet och snabbhet.

Passet är uppbyggt i zoner med tre olika övningar som du loopar/varvar så många du hinner. Tempot är högt och vissa övningar bygger på redskap som kettlebells, skivstänger, medicinbollar, hopphäckar. Du tävlar mot dig själv och du har gruppen och ledaren som stöd. Du ska vara tränad, van att jobba med redskap och gilla att utmana dina gränser."

Vad tycker ni om det? Jag ser det som en utmaning... Hoppas att det är så jobbigt som jag önskar..
Den som överlever får se. =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sofia, du kommer säkert märka att du lever :-)

"Du ska vara tränad, van att jobba med redskap och gilla att utmana dina gränser"

2011-01-12 @ 20:52:13
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Åsa

överlevde du :)

2011-01-14 @ 07:02:41
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0