I´m alive..

Ja, jag lever men det tog ända till i söndags innan träningsvärken försvann efter passet från helvetet..
Jo, HIT var verkligen något att bita i. Sjukt jobbigt för varenda liten muskel i hela kroppen. Hade till och med ont o händerna. Kunde knappt gå i fredags och lördags. Barnen i skolan frågade om jag hade gjort illa mig eller så.. Men nej då, jag har bara tränat lite. =)
Kan inte riktigt bestämma mig om det var roligt eller om det bara var en pina. Men det var sjukt effektivt iaf.
Ska nog testa nästa torsdag igen för säkerhets skull.

Idag blir det lite träning iaf. Ska köra ett skivstångspass tänkte jag. Där vet jag iaf hur mycket jag klarar av.
Hoppas jag.....




Är ni med?!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart vi är med! Kör hårt!

2011-01-18 @ 20:24:12
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0