Ny väska, tack!

Jag behöver en ny väska! Akut!
Den jag har håller på att falla i sär.  Men problemrt är att jag letat och letet efter en ny väska.
Men dom jag hittar uppfyller inte mina krav.
Den måste ha:
- En lång axelrem
- Helst en kort rem oxå så att man kan variera sig.
- Vara så stor att den rymmer det jag behöver bära fram och tillbaka till jobbet.
- Den får inte heller vara fööörr stor så att man inte kan ha den typ när man går på stan.
- Inte vara för dyr.

Men jag har snart letet igenom varenda väskaffär. Utan att hitta en väska jag vill ha. Hittar jag någon så är det alltid nått som är fel. Oftast är dom för dyra eller för små.
Vet någon var man hittar bra och snygga väskor till ett bra pris?!  Hjälp!!



Mycket snygg väska. Men vääällddiiggtt dyr och inte riktigt min stil.
Men vem vill inte ha en iaf.... Jag tacka inte nej om någon ger mig en....


Kommentarer
Postat av: Åsa

en sån vill jag ha! planen är att den ska införskaffas i peking :)

2011-02-25 @ 18:42:24
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0