I.d Bare Minerals till bästa pris..

Jag har precis hittat världens bästa sida om man köper I.d mineral smink.
Jag, som inte tycker att det är jätteskoj att lägga mycket pengar på smink, tycker att I.d är förskräkligt dyrt.
En liten burk, som iåfs räcker väldigt länge, kostar ca 400 kr.  Det tycker jag är dyrt iaf.
Men så fick jag tips av en tjej på jobbet som brukar köpa I.d på nätet till hälften av butikspriset.
Sidan heter beautybay.com. Det är en amerikansk/engelsk sida men min kollega sa att det funkar hur bra som helst. Tar ca 2 veckor innan man får grejerna men vad gör det när det är så mycket billigare.
Jag ska gå in och beställa nu på en gång...

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tips! Kanske ska ta och slå till iaf? Men vilken färg ska man ta då!

2011-03-12 @ 10:13:49
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0