Sommaren är kort...

Nu är jag här igen.. Tog visst lite sommarlov från bloggen oxå! Men nu är semestern slut (och typ sommaren) så nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten.

Semestern gick såå fort. men vi har ändå hunnit med en hel del på fyra veckor. Första veckan var Johan sjuk och tredje veckan var jag sjuk. Det var mindre kul. Riktigt dålig flyt måste jag säga.
Men mellan våra sjukdomar han vi med en vecka på Sicilien. Riktigt nice! En fin och oturistig ö värt ett besök tycker jag.
Här kommer en kort sammanfattning av veckan....


Utsikt från vårt hotell över den gammla delen av staden Chefalú.


Här är vi på en biltur uppe i bergen. Rigtigt häftiga vyer. Här är vi 1072 möh.


Solnedgång från vår balkong.


Schysst utsikt!


Vår snygga hyrbil, en Fiat Panda. Ingen Ferrari direkt snarare traktor!


Fin utsikt!


På vår balkong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0