Aj aj...

Jag har ont i höger handled. Men det jobbiga är att jag inte vet varför. Har inte gjort nått som skulle kunna göra att det gör så här ont. Det enda jag kan  komma på är att jag ramlade för typ ett år sedan när jag åkte längskidor. Men det känns väldigt konstigt om det skulle vara därför och att det skulle komma tillbaka just nu. Har suttit och letet på nätet och i min bok om skador och dess rehabilitering. Men jag hittar inget som passar in på mig. Ja, det är iaf inte så roligt att ha ont i handleden. Skulle ha gått på ett Boxnings pass idag men det går ju inte med en ond handled. Suck! Hoppas på att lite Ipren, Voltarensalva och ett stöd ska hjälpa.





Boken gjorde mig inte klokare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0