Skrockfull eller ej?!

Imorse lyckades jag med att krossa en spegel.
Ååhh jag kommer få sju års olycka... Eller är det tio?!
Eller handlar det om hur många bitar spegeln går sönder i?!
I så fall blir det mååånnnggaa år olycka för mig...
Äsch jag vet inte om jag tror på sånt där men jag brukar försöka undvika att tex lägga nycklarna på bordet och ha sönder speglar mm mm.
Men ja vet inte om ja tror på allt...
Gör ni det? Tror ni på sånt här? Vad undviker ni att göra pga skrock?!


Krossad spegel... =(


Kommentarer
Postat av: Åsa

måste vara nån form av rekord att få in antal frågor i ett inlägg, hehe.

vad gör man inte man inte vet... google it! :)

2010-11-19 @ 22:56:25
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0