Shopping i Sollentuna centrum..

Efter att ha funderat på vad man ska hitta på en grå dag som denna bestämde vi oss för att åka till Sollentuna centrum. Jätte fint nytt centrum med massor av roliga affärer.  Åk dit om ni inte varit där... Mycket trevligt.

Letade efter nån klänning som jag kan ha vid min kusins student mottagning nästa vecka och senare även på ett dop.  Man tror ju att det ska finnas hur mycket klänningar som helst nu när det är sommar men nee... Jag fick leta i varenada affär innan ja hittade nått fint. Och då hittade jag till och med två st. Ibland har man tur...
Även min Iphone behövde lite nya kläder tyckte jag...






Klart att min iphone oxå måste få nya sommarkläder...

Vilken klänning tycker ni jag ska ha på mig på min kusins student nästa vecka?!


Kommentarer
Postat av: Åsa

iphoneklänningen! :D

2010-05-30 @ 10:25:00
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: mamma

ta den röda fast båda är lika fina

2010-05-31 @ 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0