John Blund har tagit över....

Jag har ett problem. Jag är sååå trött hela tiden. Kan knappt hålla mig vaken på kvällen när jag kommer hem.
Somnar väl i soffan runt åtta. Inte roligt.
Johan tycker inte att jag är nått trevligt sällskap direkt.
Dessutom är ja så trött när ja kommer hem från jobbet att min motivation att gå iväg och träna tryter.
Och det har aldrig hänt förut. Träna har jag alltid orkat.
Har hamnat i en ond cirkel med denna trötthet. Vet inte vad jag ska ta mig till snart.

Jag äter ju massor med frukt och grönsaker, är ute mycket och försöker att sova minst 8 timmar per natt.
Vad mer kan jag göra? Nån som har ett förslag??  Börjar bli lite smått desperat.

Hjälp mig!! John Blund har tagit över mitt liv...

              



Detta hjälper inte!! Vad ska ja göra?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bero på järnbrist. jag har typ samma problem ju! köpte vitaminer/järntabletter på apoteket. prova det! :)

2010-03-24 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0