Irriterande....

Fy vad jag ogillar att åka kollektivt.... Att behöva trängas med en massa andra på morgonen när man ändå är lite lagom trött och irriterad.

Idag blev det ingen bra start alls på dagen. Glömde mitt busskort hemma.... Måtligt roande. Detta kommer ja självklart på när jag nästan är framme i tåget och har då inte tid att vända hem och hämta det. Jag fick glatt läga ut 180 kr på en nedrans bussremsa. Suck. Inte så kuö när man köpte nytt månadskort för 690 kr igår. Blä...
Men inte nog med det. På bussen mot Täby sätter det sig en tjej bredvid mig. självklart bredvid just mig fast än hela bussen är typ tom. Irriterande. Men sen plockar hon upp nån äcklig liten smörgås som luktar pyton och börjar smaska. Och då menar jag smaska. Herregud människa. Tänk på din omgivning som blir förpestad och döv av ditt smaskande.
Ingen trevlig start med andra ord.

Hoppas resten av dagen blir bättre och att solen snart visar sig igen....=)
I love the sun... Give me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0