Vecka 1 = Check!!

Ja då har man jobbat sin första vecka på det nya jobbet då.
Tycker att det har gått oerhört bra. Över förväntan faktiskt. Kollegorna är trevliga, barnen är snälla och gulliga.
Ja... vad mer kan man önska.

Det enda som inte funkat så bra är väl kollektivtrafiken men det vr ju ingen större nyhet.
I onsdags när ja kom till Östra station var alla tåg på Roslagsbanan inställda på grund av ned fallen kontaktledning. Mindre kul. Tur att man har en söt och snäll pojkvän som skjutsade e till jobbet. För självklart ver det just den dagen som jag skulle öppna och vara först på jobbet. Så typiskt.
Och sen har jag fått stå och vänta på en buss som aldrig kom i ca 50 min i 15 minus grader. Mindre kul. Va som en isbit när ja kom hem.

Skickade ett klagobrev till SL och fick bara svaret " Tack för att du talar om dina åsikter. Vi ska vidarebefodra dina klagomål och försöka bättra oss." Hur hjälper det mig?! Inte mycket....
Hatar kollektivtrafiken.... Usch!!!

Nee nu är det dags att äta en mysig middag med min trevliga sambo.
D e ju fredags mys!!!=)


                                                                  Foto: Jenny Broberg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0