Nytt år = nya tag!

Dålig blogg uppdatering..... I know. Har haft fullt upp sedan jul.

Men nu är det ett nytt år med nya utmaningar.
Den första utmaningen kom idag.
Nytt jobb. Yiihaa.... Riktigt roligt. Allt gick jättebra, alla verkar snälla och trevliga. Precis som man vill ha det. Tror att jag kommer trivas superbra.

Har hunnit med att vara lite ledig mellan stadium och det nya jobbet. Skönt att få ladda om. Har hunnit med både längdskidåkning och lång promenader i skogen.

Här får ni lite bilder på nyårsmaten och från några sköna dagar i snön!!




Förrätt: Hummer soppa med skaldjurs toast.


Varmrätt: Oxfile med hasselbackspotatis, rödvinssås med choklad och
chili smak samt sallad.


Efterrätt: Vanilj parfait med färska hallon.


Jag och Nova...


Snö och kallt...


Jag och Jenny..


Hej mitt vinter land....


Vart ska vi nu då?!


Kommentarer
Postat av: Åsa

nej mums mums vilken god nyårsmat! och en söt bebis på det :)

2010-01-10 @ 15:31:05
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0