Min..... bara min!!

En iPhone 3Gs är min. Äntligen. Som jag har velat.

Först ville jag ha en, sen tänkte ja att det var för mycket funktioner för mig, men sen ändrade ja mig.
Men då var dom slut.
Men igår, äntligen, köpte jag en snygg iPhone.
De e så mycket grejer man kan göra med den. Skulle kunna sitta dygnet runt och pilla med den.
Men d va ett mysterium att ta reda på vart man skulle stoppa in simkortet. Tur att jag har en snäll vän som hjälpte mig. (Tack Marina)


Bara min!!!
Och så har ju halva svenska folket samma telefon oxå. =)


Kommentarer
Postat av: Mango

på tok för många funktioner för dej!!! mohaha....



Men helt rätt om Johan köpt den!

2010-02-20 @ 20:40:01
Postat av: Åsa

jag hoppas att halva svenska folket inte har samma telefon, utan likadan :P kan bli lite jobbigt att dela. haha.



supernajs med iphone ju!

2010-02-21 @ 10:52:48
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0