Back to life, back to reality...

Japp då var semstern officelt över för den här gången. Fyra underbart sköna veckor med en massa roligheter.
Har hunnit med en hel del tycker ja. Gålö, Norrköping, Danmark och sedan Norrköping igen.
Men nu börjar allvaret igen. Fast för mig är det en kul start efter sommaren. Börjar ju på mitt nya jobb imorgon. Ska bli jätte kul.

Här kommer lite bilder från semstern.


Påväg till Kopparholmarna utanför Arkösund. Johans pappa och jag på båten..


Underbara sommar..


Jenny, Mange och Nova kom på besök till Norrköping.
Vi passade på att äta en härlig skaldjursbuffé.


På båten till Danmark.


Vid Skagen där Skagerak och Kattegat möts.


Sandormen i Skagen.


Minigolf är obligatoriskt på semestern. (jag vann!!)




En fyr som är igensandad..


Härlig utsikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0