"Vinterna rasat ut bland våra fjällar.."

Imorgon är det Valborgsmässoafton... Trevligt!
Tyvärr har jag ju ett jobb där det inte finns något som heter halvdag. Så jag jobbar till 17.00 imorgon om ja har otur. Kan ju hoppas på att barnen går hem lite tidigare men man vet ju aldrig.

Jag kommer så väl ihåg när man var liten och skulle fira valborg. Då längtade man till kvällen då man fick gå ner till elden och köpa lotter, äta sockervadd och träffa kompisar.
Men vad är valborg för en idag?! För mig är det ingen speciell dag längre. Man jobbar ju som vanligt och någon eld hinner man oftast inte se då dom tänds så tidigt. Men lite mat i goda vänners sällskap duger ganska bra för mig.
Nån som vill bjuda på middag kanske?! ;)

Trevlig Valborg!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag jobbar till 17 jag med. men kom hit på grillning då!?

2010-04-30 @ 07:45:23
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0