Dålig uppdatering....

Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen på länge. Har helt enkelt haft varken tid eller ork. Kommer hem så sent från jobbet och då ska man äta och sen är det nästan dags att gå och lägga sig.
Gillar inte rikigt att man inte har mer tid på eftermiddagen/kvällen, men så är det när man jobbar i butik...

Just nu är jag hemma och är sjuk...
Nee det är inte svininfluensan. Jag är bara dunder förkyld. (hoppas jag)
Så nu har jag lite tid att sitta framför datorn iaf. Måste ta och fixa en hel massa saker som jaga bara skjuter framför mig hela tiden. Som att tex skicka in alla pappaer om ansökan om examen.....
Måste ju få ut beviset på att jag verkligen är lärare...=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

aww. krya på dig gumms!

2009-09-12 @ 20:17:23
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0