Shopping..

Idag har jag haft en shopping dag med mammsen.... Det händer inte så ofta nu för tiden att mamma och jag åker iväg tillsammans...
Men efter som älskling är i Istanbul så har ju jag bosatt mig hos mamma och pappa. Och vad ka då passa bättre än att åka å handla lite med världens bästa mamma...
Behövde en ny höst jacka som man kan ha nu när det börjar bli lite kallare men inte så kallt att man måste ha dunjacka på sig.
Efter att ha prövat varenda jacka i hela Farstacentrum så hittade ja tillslut en jacka på H&M. En jätte fin med stor och mysig krage. Hittade även en jätte fin mössa som jag längter efter att få använda....
Tyvärr kan ja inte visa några bilder på mina inköp då kameran åkte med Johan till Istanbul och jag tappat bort sladden till min mobil... Morr!! Varför kan inte alla sladdar passa till allt för... Suck...

Nu är det dags för lite mys med morötter och dipp framför tven.


Världens goaste dipp.... Me like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0