Jobba, äta, träna, sova....

Så ser det ut just nu.... Känns som man bor på jobbet. Hinner aldrig med nått!
Men det är väl så det är. Fast jag önskar att jag hade lite andra arbetstider... Kommer ju hem typ halv åtta och då  ska man äta och sen är det typ dags att sova. När ska ja hinna med allt annat hade dom tänkt sig?!
Det är lyx att plugga, då har man all tid i världen och kan göra det man vill när man känner för det.
Men tyvär blir man ju inte rik på att plugga så man måste ju jobba....

Men nu är det snart helg...Hurra!! Imorgon slutar jag tidigt (om nu 17 är tidigt) så det blir en tidig start på helgen...  På lördag är det match hemma i Tungelsta hallen... Då ska vi se till och vinna....
Söndag blir en slappar dag tror ja... Kanske nån liten utflyckt med Jenny, Magnus och Nova...

Imorgon ska jag äta lunch me lilla Åsa som äntligen kommit hem till kära Svedala igen... Härligt!!



Saknar sommaren nu när det börjar bli mörkt och kallt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0