Äntligen fredag...

Imorgon är det äntligen fredag igen... Dagen som man går och väntar på hela veckan. Iaf nu när man jobbar...=)
Men vad ska man hitta på i helgen?! Johan är i Istanbul med C och H och kommer inte hem förens på söndag.
Har bosatt mig hos mamma och pappa så länge för att slippa vara ensam. Jag är inget hejare på de där med att va själv... De e inte min grej. Är det nån som kan berätta för mig hur man lär sig tycka om att vara själv och framför allt sova själv?! Det är de jag tycker e värst... Jag hör alla små ljud som finns trots att dom kanske inte ens finns på rikigt... Men helt plötsligt låter der överallt... Illa!
Så mammsen och pappsen  får ta hand om mig i helgen...

Och äntligen har hösten kommit.. Som jag har längtat... Älskar alla fina färger och kylan. Gillar när man får plocka fram halsdukar och mössor.... Finns inget skönare.
Jenny och jag var ute och gick me Nova idag och vi va så där härligt nedkylda när vi kom in. Härligt!! Ge mig mer höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0