One month to go...

Idag är det precis en månad kvar till julafton... Jippi!!!
Fy vad tiden har gått fort.. Känns som det var igår man låg på stranden och solade... Nee nu ljög jag... Det känns som evigheter sen men det har iaf gått väldigt fort.
Har iaf inte hunnit handla en endaste julklapp ännu men jag vet iaf vad jag ska köpa på ett ungefär.                  Nu är bara frågan vad jag ska önska mig...Hmmm har inte haft tid att fundera på det ännu men det kanske är dags nu.
Den här månaden är det sååå mycket saker som ska hinnas med. Man ska baka lussebullar, pepparkakor, handla julklappar, pynta hemma, äta julbord och mycket mer där till...

Hur ska man hinna?!



Kommentarer
Postat av: cargus

Det var en björn, ett lejon och en gris. Björnen sa, om jag morrar så skakar alla av rädsla. Lejonet sa, om jag morrar så flyr alla av rädsla. Då sa grisen, det är väl inget, om jag nyser så går hela världen och vaccinerar sig!

2009-11-29 @ 06:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0