Lussebullar...Check!

Japp igår bakade jag lussebullar...
Mm va goda dom blev. Skulle kunna äta upp allihoppa på en gång men då har man ju inget att bjuda på...
Så nu Åsa, får du minsan komma hit och fika så att det blir som förr...=)
Har även hunnit med att advetnspynta lite här hemma. Tänka att det kan bli så hemtrevligt av lite ljus, röda grejer och stjärnor i fönstren.. Härligt!
Jag älskar julen!!
Synd att den ska vara så stressig bara. Vet inte när jag ska hinna handla alla julklappar. Men det löser sig alltid.

Och på torsdag bär det av till Sälen/Lindvallen för skidtestar helg med jobbet. Ska blir rikigt nice.



Mina bullar!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

ååh mums, jag kommer direkt :)

2009-12-01 @ 17:40:37
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0