Lunchdate med Åsa...

Efter att jag städat och fixat lite här hemma idag så gav jag mig ut på stan för att träffa Åsa och äta lunch..
Vi hann till och med me en fika oxå... Mmm... Man kan ju inte låta bli att äta nått gott oxå..
Lite shopping hann vi med oxå. Åsa köpte en rikigt nice klocka... Ska visa Johan sen så kanske jag oxå kan få en sån snygging...

Sitter och väntar på att Johan ska komm hem. Väntar även på johans mamma Ewa som ska sova hos oss i natt. Ska laga en god middag tills dom kommer tänkte ja... Smördegsinbakad kycklingfile med färskost och klyftpotatis. Mmm ska bli mumsigt.


Åsa med en stor morotskaka..
Ser ni hennes nya snygga klocka..=)


Lilla jag....


Kommentarer
Postat av: Åsa

supertrevlig dag :) lånar bilderna, orkar inte gå och hämta kameran i väskan i hallen. haha.



hoppas kycklingen smakar :)

2009-11-05 @ 19:31:21
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0