Jag vill inte ha baconsjukan...

Nee jag vill verkligen inte ha svininfluensan eller vad vi nu ska kalla den.

Pratade med en kompis idag som har haft det percis och hon sa att hon aldrig hade varit så sjuk tidigare. 41 graders feber i flera dagar. Inget man önskar sig va...

Jag har försökt att få en tid till att vaccinera mig eftersom jag tillhör en riskgrupp (astma) men det verkar näst intill omöjligt då min husläkarmottanging inte fått nått vaccin förra veckan och dom får inget veckan som kommer heller.Vet inte rikigt vad jag ska hitta på... Vill ju ABSOLUT INTE bli sjuk. Har ju en massa roliga saker att göra framöver.

What to do what to do.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0