Aj det gör ont...

Man vet att man börjar bli gammal när man efter varje match man spelar har ont på ett nytt ställe.
Efter torsdagens träning hade jag ont i min vänstra axel igen. Och det håller i sig..
Så trots Ipren och linement så har jag iaf ont efter dagens match. Usch va jobbigt.
Vet inte rikigt vad det är som gör ont heller. För det är inte muskeln men det känns inte som det sitter i axelleden heller... Vad kan det då vara?!
Det måste ju vara åldern som gör att man får ont på fler och fler ställen. Är det kroppens sätt att säg att jag ska sluta vara så förbaskat aktiv eller vad?!
Jag tänker iaf inte sluta förens jag går sönder... Nästan iaf!! =)

It aint over until the fat ladie sings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0