Pluggning på hög nivå.. Eller?!

Just nu sitter jag och Åsa här  hemma med varsin dator och förösker få ihop våra flältstudierapporter. Det går så där måste jag säga. Vi är inte rikigt på topp idag vad gäller motivationen. Men lite har vi fått ihop iaf. Känns som på de gamla goda tiderna när vi satt här i halvårs tid och skrev c-uppsats.  Lunch, fika och lite skriva...
Får se om vi lyckas bli klara med det här idag eller ej. Jag röstar på inte.

Vi fick föresten tillbaka betyg på vårt litteratur seminarium som vi höll i för en vecka sedan. Ett B blev det för det.Mycket bra då jag knappt öppnat böckerna som skulle diskuteras. Men man har lärt sig ett och annat knepp efter 4 år på Lärarhögskolan/ Stockholms universitet.  Nu är det bara två grejer kvar att fixa sen är det slut på allt plugg... För alltid!!!


En koncentrerad Åsa skriver uppsats eller bloggar hon kanske?! Ingen vet..


Jag ser lite mer seriös ut iaf...;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

pluggfacet på... eller näe, det var ju bloggfacet enligt johan :)

2009-05-14 @ 12:02:38
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0