Ny klippt...

Idag har jag varit hos frisören. Så skönt att klippa sig. Man känner sig som en ny människa även fast det är nästan samma frisyr som jag hade innan. Men ändå... Är iaf mycket nöjd. Vad tycker ni?!

Har även hunnit med att träffa Elina och lilla gullungen Alfred idag. Åkte till Tungelsta i förmiddags och åt lunch och fikade hemma hos Elina. Mycket trevligt. Vi ses alldeles för sällan tycker jag. Får se till att det blir oftare framöver.

Gymmet har jag hunnit med nu på kvällen också. Känns så skönt att äntligen ha köpt ett nytt gymkort. Ska se till att utnyttja det ordentligt nu.

Gör ett försök med att fixa till bilderna men d går inge bra... Hmm

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev jätte fint tycker jag puss

2009-05-18 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0