Min helg...

Den här helgen har det verkligen varit fullt upp.
I lördags var vi först på dop i Österhaninge kyrka. Lilla Alfred döptes och han var så duktig. Han sa inte ett ljud under hela cermonin. Väldigt duktigtt av honom. Dock tyckte prästen, som måste ha varit minst 70 år, att han var alldeles för tung. Hon orkade inte ens hålla i honom när hon skulle ta vatten på hans huvud. =) Men allt gick bra och efter cermonin åkt vi hem till Elinas pappa för mat och fika. Väldigt trevligt. Men tyvärr var vi tvugna att åka tidigare därifrån för att jag skulle hinna till min lagavslutning på kvällen.

Så det vara bara att åka hem, byta om och dra iväg till Gröna Lund där jag möte upp några i laget. Vi hade 5-kamp ( som självklart vanns av mitt lag) och hade en mycket trevlig kväll. Kvällen avslutades med middag på Hard Rock Café.

Igår så tog jag och Johan en promenad på Söder. Har missat hur trevligt och gulligt det är på söder. Alla gammla hus som ser ut att vara tagna ur en film. Väldigt fint. Vi hittade iaf ett mysigt ställe där vi köpte glass och tittade på utsikten över Stockholm. Stockholm är så vakert så här på våren. Härligt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0