Glass = Farligt eller?!

Läste precis en artikel på nätet om att glass är farligt att äta.  Glass är en riktg sjukbomb står det. Hmm... vill dom skrämma oss att sluta äta glass nu eller? Tydligen så är kombinationen av fett och socker mycket farlig enligt forskarna. När kroppen tar åt sig sockret och bryter ner det så lagras istället fettet. Jajaja... Jag älskar glass och kan inte tänka mig ett liv utan glass. Hur kan man skriva att glass är farligt?! Rökning och alkohol är farligt men inte glass. Man måste ju få leva och äta det man vill här i världen. Jag blir så trött på alla jobbiga forskare som vill tjäna lite pengar så dom hittar på nått som dom vet att folk kommer gå på. Alldeles nyss var ju frukt farligt. Suck!!


Jag älskar glass i stora lass!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

kom ihåg att man inte får äta frukt heller :)

2009-05-27 @ 20:47:13
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

... såg nu att du skrev det där om frukt i sista meningen :P

2009-05-27 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0