Fredag i solen...

Vilket underbart väder det har varit idag. Strålande sol och varmt och skönt. Kan det bli bättre?! Klart att det kan men jag är nöjd för det jag får. På dan idag så var jag och Johan och fikade på Stora Skuggan. Dom har ett jätte mysigt café där som har väldigt goa saker att mumsa på. Så det blev en fika i solen. Det känns så konstigt när man är där  för det känns som man kommit ut på landet fastän man nästan är inne i stan. På så sätt är Stockholm en väldigt trevlig stad tycker jag.
Nu på kvällen hade jag, Johan och Henri picknik i parken. Så skönt att sitta där i solen och äta och dricka gott... Så borde livet vara varje dag tycker jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0