För länge länge sedan...

Träffade min söta vän Jessica idag och åt en jätte god lunch på ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på. Typiskt mig. Vi började prata om hur länge sen det var vi tog studenten och kom fram till att det i år är 7 år sedan vi upplevde vår lyckliga stund. 7 år!!!!  Det är ju en hel evighet sen... Gud va gammla vi börjar bli....=)
Jag var i alla fall tvungen att leta fram några gammla kort från studenten men kom underfund med att jag inte ägde en digitalkamera på den tiden och att alla kort är i pappersform. Så jag tog helt enkelt kort på korten för att kunna dela med mig till er...=) Mycket smart!!



Jag och Jessica på vår studentdag 2002.



Skål!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lilla du :) Mina bilder är också i papperformat. Så gamla är vi!

2009-05-04 @ 22:20:51
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0