Bra start på veckan.

Idag har jag fått väldigt mycket gjort, trots att jag segade riktigt mycket i morse. Men sen ringde Åsa och frågade om ja vill hänga med och fika och då blev det fart på mig kan jag säga. Dock tyckte Åsa att jag var segast i världen men de är ju bara för att hon är super snabb när det gäller det mesta. =)
När vi hade fikat så åkte jag och handlade vid Fridhemsplan. Sen vara det bara att åka hem och sätta igång med allt det jag skulle ha gjort imorse. På lördag ska vi ha avslutning med innebandy laget och jag har tagit på mig att boka och fixa det vi ska göra. Så det blev 5-kamp på grönan med efterföljande middag på Hard Rock café. Så det har jag ring och bokat. Sen har jag bokat klipptid till på torsdag och även pratat med jobbet. Mycket effektivt av mig tycker jag. Nu är det bara pluggandet som är kvar. Får se om jag orkar ta tag i det nu. Antagligen inte om jag känner mig själv rätt....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0