Äntligen fredag

Idag har jag varit riktigt effektiv måste jag säga. Jag har hunnit med allt jag hade tänkt och lite till. Gick till och med upp tidigt imorse( för att vara ledig och vara mig dvs) =). Brukar ha en förmåga att sova till typ tio när jag är ledig men imorse gick jag upp redan kl 8. Duktigt av mig tycker jag.
Började med att städa imorse. Mycket bra. Sen mötte jag Johan på stan för lunch. Fixade därefter en massa grejer på stan och sen var det hem till tvättstugan. Att tvätta måste vara bland det tråkigaste som finns. Men man måste ju tyvärr.
Efter det mötte vi Henri och gick och handlade. Nu sitter vi här efter en god middag och tittar på "Mr and Mrs Smith" på tv. Riktigt bra film måste jag säga.


Kaffe i solen!


Riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0