Redo för Florida..

Idag har jag hämtat ut mitt internationella körkort. Behöver ett sådant för att få köra bil i USA. Eller rättare sagt är det bra att ha för att inte poliserna ska bli kinkiga. Vi ska ju hyra bil när vi är i Florida så då måste man vara redo. =) 
Har nästan fixat det mesta inför resan så nu är det bara att åka. Längtar till den 20 mars. =)

Annars har det inte hänt så mycket. Har som sagt praktik och det går ju bra. Sista dagen imorgon då jag ska jobba på Stadium på fredag. Hoppas att jag kan hålla mig frisk nu när jag träffat alla dessa barn. Dom bär ju på både den ena och den andra lilla bacilen och jag har en förmåga att dra till mig alla och bli sjuk efter varje praktik period. Får hålla tummarna att jag förblir frisk!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0