Mycket att göra....

Tack snälla Åsa för att du fixat min blogg! Guldstjärna i kanten till dig! Kul att du passade på att blogga lite hos mig också. Dags att byta lösenord! Haha!

Idag har jag massor att göra. Först ska jag åka till Johans jobb och kopiera alla viktiga dokument. Bra att ha om nått kommer bort. Sen ska jag luncha med superbloggaren Åsa. Väldigt trevligt. Hon ska tydligen ge mig en inköpslista till Usa.=) Sen är det bara hem och packa... Har börjat lite men det är svårt att ta med sig lagom och inte för mycket. Det är framförallt skorna som ställer till det. Hur många ska ja ta med?! Om Johan får bestämma så får ja max ta med två par eftersom man iaf bara kan ha på sig ett par i taget. Men vad vet killar om skor?!  Nee nu är det dags att sätta fart... Hörs senare idag.....



Har bara börjat packa..... Hur ska allt få plats?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0