Klart man måste lämna ett spår

Hej alla läsare på Sofias blogg.

Eftersom Fröken Thollander nu varit så blåögd och gett mig både inloggningsnamn och lösenord så måste jag ju bara passa på att blogga lite på hennes blogg. Muhahaha. Bus är väl det bästa som finns?

Jag har styrt upp saker och ting här inne, vi får se om Fröken T nöjer sig med detta eller om det bara blir ännu mera slit för min del.

För Fröken Ts del så sliter hon ju inte ihjäl sig direkt. Ni vet väl om att hon flyr landet på fredag? Till Florida, den jäkeln. Unnar vi henne det? Nej. Är vi avundsjuka? Jarå. Tycker vi att vi är tillräckligt små för att få plats i hennes resväska? Givetvis.

Nej, nu har jag busbloggat färdigt för denna gång. Men när jag nu har fri access till hennes blogg så kanske detta blir ett återkommande fenomen. Oh well, besök min blogg om du nu orkat läsa så här långt. Den hittar du här.

Farewell.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Humor det e humor!

2009-03-18 @ 16:17:51
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0