Hmmm..

Sitter i skolan och skriver det sista (förhoppningsvis) på inlämningsuppgiften som ska vara inne på fredag. Eftersom jag åker på fredag (jippi) så måste jag lämna in den senast imorgon. Jag och Josephine satsar dock på at lämna in dom idag. Tror att det ska funka. Dock började Josephines internet precis att fungera så vi får se om hon kan slita sig därifrån. =)
Ikväll är det tvättning och packning som gäller. Har inte ens börjat packa. Har iaf skrivit en lista så att jag vet vad jag ska ha med mig. Frågan är bara hur jag ska kunna välja vad jag ska ha med mig utan att packa ner hela garderoben. Har någon nått bra tips på hur jag ska tänka när jag packar? Jag tar alltid med mig mycket ut-i-fall-att-kläder och dom avnvänd väldigt sällan. Men jag kan ju inte veta nu vad jag känner för att ha på mig om en vecka eller hur!? Hmmm..
What to do, what to do.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0