Helgen som sprang bort..

Jaha, då va det söndagkväll igen då... Suck! Har haft fullt upp hela helgen och de har väl bidragit till att den gått så otroligt fort.
Vi spelade sista matchen för denna säsong igår mot FBI Tullinge. Behöver dock inte redogöra resultatet då det var orättvisa siffror. (Som vanligt) Nee men  vi kämpade väl men förlorade stort. En bra insats men den räckte tyvärr inte hela vägen. Men men... Nu laddar vi för Mariella cup i maj istället. Yiiha!

Igår kväll kunde väl ingen undgå att det var melodifestivalen eller?! Så vi samlade ihop lite kompisar här hemma, gjorde hemmagjord pizza, åt alldeles för mycket godis och chips och var oense om vem som var bäst respektive sämst. Alla utom jag ville att Carolina af Ugglas skulle vinna. (under vilken stubbe har dom hittat henne föresten) Jag höll på dom som ingen annan höll på bara för att gå emot strömmen. Men vi kom iaf överens om att det antagligen var den bästa låten som vann. Den kommer att gå hem i Moskva tror jag! Dock kommer det ju inte bli nån låt som man kan sjunga karaoke till i framtiden. Liiite för svår tonartshöjning va!?

Idag har jag jobbat. Inte så kul då det var väldigt lite folk. Det är alltid roligare när det är mycket att göra. Men man får ju iaf lika mycket betalt så det går ju ändå. =)

Denna vecka har jag mycket att stå i. Måste skriva klart uppsatsen på detta moment och sedan rätta till lite grejer i den uppsats som hörde till förra momentet då jag lyckades få betyget Fx (komplettering). Sen är det packning som gäller för på fredag kl. 08.00 går planet till USA och Florida. Jippi! Längtar, längtar, längtar! Säg till om ni är avis... hihihihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0