Fina strander...

Igar akte vi till Floridas nast finaste strand. Sanden var som mjol. Hur skont som helst. Dock var vattnet inte speciellt varmt men Johan vagade doppa sig iaf. Jag tyckte det var lite kallt. Vi fick se vilda delfiner som hoppade och lekte precis utanfor stranden. Sa haftigt.

Idag ska vi aka till en annan fin strand som ocksa ar med bland de batsa i Usa. Sedan ska vi antagligen aka och halsa pa nagra vanner till Johans foraldrar som bor i Naples. Det ska bli jatte trevligt. Nee nu matse jag sluta. Det ar fler pa det har hotellet som vill lana datrorn tydligen. =)
 
Hors snart.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej kul att ni har det skönt på stranden och

delfiner i det fria var väl kul.

2009-03-23 @ 15:00:21
Postat av: Holmfrid

Kul, här är det skönare. Runt noll grader och snöslask. Vi var på landet i söndags. Hoppas det blir bättre väder till påsk. Hälsa till Tom o Elysee. Ha det så skönt o njut ordentligt!!!! Kör försiktigt. Kram

2009-03-23 @ 18:06:55
Postat av: Åsa

Låter toppen! Sola lite åt mig också så pluggar jag åt dig :P

Idag var det kursintro, det tog 45 minuter. Det obligatoriska dumma frågorna ställdes givetvis och folk verkade allmänt stressade. Allt är som vanligt med andra ord!

Jag fixade så att du är registrerad i alla fall :)

Sköt om er, hälsa Johan. Kram Åsa

2009-03-23 @ 22:49:07
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0