En helt vanlig dag...

Denna vecka har jag praktik..... igen! Känns som vi har praktik jämt.  Längtar tills jag är färdig pluggad och får börja ta egna beslut om hur och när saker ska ske. Det är otroligt jobbigt att hela tiden ha någon som vakar över en och kollar så att man gör som dom vill. Jag vill göra på mitt sätt! Längtar till i höst när jag äntligen (om det finns några jobb) får börja jobba. Hurra!

En sak är iåfs bra när man har praktik. Man slutar väääldigt tidigt. Slutade redan kl 13 idag och hur många har den lyxen. Förvaltade dock inte min lediga eftermiddag utan segade ihop med en bok istället.

Måste bara säga att jag längtar till våren nu. Jag är såå trött på den här kylan. Idag var de otroligt kallt ute fast de inte ens var minus grader ute. Brrr!!!  Så nu vill jag ha vår!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

och vad gjorde det att vi längtade till våren... nu kom det en massa snö bara för det :(

2009-03-02 @ 18:50:12
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0