Effektivitet är mitt andra namn... ibland..

Idag har jag varit sjukt duktig med pluggandet. Brukar annars ta otroligt lång tid för mig att komma igång men idag gick det som blixten... Satt i skolan tillsammans med Josephine och skrev på en uppgift som ska vara inne nästa vecka. Vi var rikigt effektiva och hann väl halvägs idag iaf. Tror att det är bra att ha någon att utbyta tankar med. Vi ska sitta i skolan imorgon också så att vi har så lite som möjligt kvar att göra nästa vecka.. Då kommer jag iaf ha fullt upp med att ha resfeber så... hehe!! Kommer vara ruskigt nervös.. Idag är det bara 8 dagar kvar till Florida... Jippi!!

Sol och värme here I come!!!



Snart ligger jag på stranden med en drink i handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0