Tack Åsa!

Tack Åsa för att du fixat till min blogg så fint... igen!! Hon är verkligen bäst på sånt här. Men nu får jag vänta ett tag med att göra om bloggen igen för imorgon drar lilla Åsa till Mallorca för att jobba och kommer inte hem förens i october! Snyft snyft! Vem ska jag nu fika med?! Ska iaf åka ner och hälsa på henne i slutet av Juli. Det ska bli roligt!

Idag har jag börjat jobba. Inget sommarlov för mig inte. Det har varit hysteriskt mycket folk idag. Många är nämligen i Sthlm för att gå och se Bruce Springsteen ikväll på Stadion. Och eftersom det regnar skulle ju alla ha regnkläder mm. Vi sålde slut på grejerna redan kl tre så det blev många besvikna människor tyvärr. Är helt slut nu. Ska fixa mig en kopp te och krypa upp i soffan. Hoppas de e nått kul på tv bara.


Bye bye Åsa!! Ses snart!!
(bild från 2007)

Kommentarer
Postat av: Åsa

see you in july. men du, bilden... inte ok :)

2009-06-04 @ 21:30:59
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0