Nu är jag lärare..... på rikigt!!

Idag hade jag min sista lektion på lörarhögskolan/Stockholms universitet. För alltid!!!!
Kändes lite konstigt att gå därifrån och veta att det var sista gången jag hade lektion där. Men det känns samtidigt väldigt skönt. Jag har ju ändå pluggat i 4 hela år. Puuh!! Men va roligt jag har haft. Träffat människor som kommer vara mina vänner resten av livet. Saknar redan alla goa människor i min idrottsklass. Det var ju den tiden som var den roligaste. Vi hann med att upplevs så otroligt mycket under dom två åren vi gick tillsammans. Vandring mellan Abisko och Kebnekajise, paddling i havskajak, vinterutbildnng i Tänndalen, kanotpaddling med en massa barn och en hel del annat. Självklart var vi inte bara ute och for utan vi hade även många roliga och lärorika lektioner i skolan.

Åhh jag kommer nog att sakna skolan lite. Men nu börjar ju en ny del av mitt liv. Till att börja med ska jag hitta ett jobb som idrottslärare. Någon som har ett på lager?! Dom växer nämligen inte på träd för tillfället tyvärr!



Litet axplock från min tid på lärarutbildningen!!
Många roliga minnen från fester och äventyr.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till examen många pussar o kramar från mamma

2009-06-04 @ 07:09:10
Postat av: Marina

GRATTIS!! Kul att du är färdig. KRAM KRAM

2009-06-08 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0