Jobbiga kunder finns det gott om...

Nu är det mycket att göra på jobbet. Alla ska ha regnkläder just nu. Vi vill ju sälja badkläder ju. Var är solen undrar jag?! Ge mig sol.
Jag blir så irriterad på vissa kunder som tror att man är deras privata betjänt. Man ska helst kunna trolla fram saker som inte finns också.   Och kan man inte fixa det som kunden hade siktat in sig på så får man vara en utskällning. Fattar dom inte att grejerna inte görs nere i våran källare utan att de görs på andra sidan jorden. Nee dom tycker att jag ska fixa fram den där tröjan/skorna/ byxorna NU!! Och om de finns i en annan butik tycker de att jag ska fixa fram den till dom, helst hämta den på en gång. Där står man som ett fån och gör så gott man kan men inte ens ett litet tack får man för allt man försöker göra.Självklart är jag där för att hjälpa och serva kunderna men de kan ju iaf vara lite tacksamma för det man gör. Morr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0