Jaha...

Vilken rolig helg jag haft.... Inte alls. För det första så regnade det konstant i tre hela dagar. Fredag lördag och söndag. Verkligen det väder man vill ha så här i mitten på juni. Suck... För det andra så har jag jobbat hela helgan. Alla människor i stockholm är tydligen i behov av regnkläder och stövlar helt plötsligt... Undra hur det kan komma sig. Skit väder!!
Så helgen spenderades med film, popcorn och pizza. Hann även med att träffa Christian och Marina och titta på deras fina bilder från Kina. Blev ruskigt sugen på att åka dit iaf.

Idag har jag iaf varit ledig. Mycket skönt. Men som vanligt så är det tusen saker som man ska hinna med på sin lediga dag. Har till och med hunnit baka bullar. Mmm så gott.


Mina fina bullar!!

Kommentarer
Postat av: asa

nej nej. du ska bli sugen pa att aka till mallorca juue :)

2009-06-16 @ 03:01:14
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klart jag är sugen på att åka till mallis... d vet du!! =) Jag kommer vecka 30...=)

2009-06-16 @ 20:21:03
URL: http://fiaelisabet.blogg.se/
Postat av: mamma

Mmmm vilka fina bullar hoppas att dom smakar lika gott.

2009-06-18 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0