Jag gillar INTE rea...

Jag vet att de flesta tjejer älskar allt vad rea heter. Det brukade jag också göra... Innan jag började jobba i butik.. Nu är det bland det värsta jag vet. Folk blir som galna bara för att kläderna är sänkta en hundralapp eller så.... Och de är ju dessutom varor som funnits i typ ett halvår så vad är det som är så roligt?! Folk sliter, ja till och med rycker grejer ur händerna på en när man står där å städar. Suck och stön!! Och alla människor har helt plötsligt glömt hur man hänger tillbaka grejer som man provat. Provrummen ser ut som andra världskriget hela tiden. Lämnar en person ett plagg så tycker alla andra också att det är okej att lämna grejerna efter sig. Men kära vänner..... Det är inte okej!! Jag blir galen. Jag gör inget annat än att städa hela dagarna. Hinner inte med det jag ska göra för att jag hela tiden måste städa...
Och allt detta på grund av några futtiga röda prislappar...... Fy skäms alla readårar!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0