Fullt upp...

Helgen har gått väldigt fort, som vanligt dvs. Har haft en hel del att göra vilket gör att dagarna går väldigt fort. Igår kväll var jag, min mamma och min syster på Hamburger Börs och såg Prima donnor. Det var en födelsedagspresent från mig och min syster till mamma. Kan varmt rekomendera alla som tyckte om Mama Mia att gå och se den här showen. Den var grym. Dom där tjejerna kan verkligen allt.  Det var iaf en väldigt trevlig kväll med väldigt mycket skratt.

Idag har vi först varit duktiga och tvättat och sedan tog vi en lång promenad till Fåfängan där vi åt mat. Vi fick även se ett jätta kryssningsfartyg lägga ut från kajen. Häftigt.
Nu är det Söndagsparty med Filip och Fredrik som gäller. Sista avsnittet för säsongen tyvärr... Hoppas dom kommer tillbaka i höst.


Uppe vid Fåfängan med kryssningsfartyget i bakgrunden.


Ser ni den lilla Djurgårdsfärjan bredvid fartyget?! Leksaksbåt eller?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0