Bruce Springsteen rules!!

I fredgas var jag Johan och Henri på stadion och såg Bruce Springsteen. Det var inte alls planerat utan en spontan grej. Men va nice det var. Vilken stämning. Det finns nog ingen som kan dra så mycket folk under tre konserter här i Stockholm. Ung som gammal, alla va där och alla kunde låtarna. Helt grymt!! Men när man inte är så lång så får man nöja sig med att inte se allt för mycket. Men jag är super nöjd. Det är inte alla som får se Bruce spela live. Nästa gång han kommer till Stockholm ( vilket jag hoppas att han gör) så är jag där det lovar jag.  Men jag kan lova att det var ruskigt kallt i fredags. Hade både mössa och vantar på mig fast det är mitt i sommaren. Var som en istapp när vi kom hem efter 4 timmar på stadion. Men det var det värt. Skulle lätt göra om det.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0