Fem-kamp på Grönan och kryssning...

Ledsen för dåligt bloggande. Har inte haft tid. Men idag har jag tid för idag är jag ledig. Hurra!!
Helgen som gick var verkligen fylld med aktiviteter. Vi hade personalaktiviteter med jobbet. Först fem-kamp på grönan och sedan kryssning med Cinderella.
Vi hade ju verkligen valt rätt helg för att vara på grönan. Solen lyste och det var typ 25 grader varmt. Väldigt nice!
Fem- kampen vanns självklart av mitt lag. Wohow!!! Dessutom lyckades jag vinna en jätte Daim också. För första gången i mitt liv vinner jag. Underbart.

Kl 17.15 var det sedan dags att kliva på Cinderella. Det var min första kryssning. Och antagligen den sista också. Vi hade verkligen jätte kul men kryssningar är inget för mig. Alla människor är alldeles för fulla och äckliga. Men vi från jobbet hade iaf rikigt kul. Och ingen trillade över bord. =)


Vi åt en god lunch på Tyroll.


Jag och min första storvinst!


Jag och Sofia vid middagen på båten.


Henke, Sofia och Johan.


Jag, Rebecca och Danne.


Rebecca, Sofia, Mange och jag uppe på soldäck.


Nästan hela gänget.


Jag och Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0